Examensfest

Idag åkte vi sonm sagt ner till Höganär för att fira att Ludde tagit läkarexamen. Det var mysigt och roligt att träffa en lite större del av släkten än vanligt. Det vi gjorde var väl att äta middag samt umgås typ. Jag hade ju som jag nämnde ansvar över efterrätterna och jag gjorde tre chokladkola tårtor med grädde och jordgubbar till. Dom blev faktiskt väldigt lyckade så det var kul. Dessutom fick jag betalt (pengar som jag dock redan lyckats handla upp på en blus jag beställde innan), och även om jag inte behövt det så är det ju alltid nice med lite extra pengar. Jaja, hoppas ni haft en bra dag. 


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Amanda Jönsson

Åh mums det där ser gott ut!

2015-08-02 @ 16:24:14
URL: http://nouw.com/ammiesvardag

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback