Första skoldagen

Idag drog skolan igång igen, har lite blndade känslor kring det. Jag har inget emot skolan men fyfan vad jag hade velat vara ledig längre. Jag börjar ju tvåan på gymnasiet och alla säger att det är det jobbigaste året. I alla fall, vi började inte förrän ett så innan det mötte jag upp mina kompisar på stan och åt lunch. I skolan fick vi mest lite information och sånt, och även nya skåp. Jag fick ett överskåp vilket jag är så glad för. Hade underskåp hela förra året och det är inte roligt. 
 
Efter skola gick jag och Lois på stan en lite stund. Jag letade efetr lite skolgrejer, jag har förnekat att skolan skulle börja så därför hade jag inte föreberett ett skit haha. Dock hittade jag ingenting så efter kvällsmaten åkte jag och mamma till Grand, och där hittade jag det jag behövde. Sen kollade jag på idol och var ute och sprang en runda. Jag hoppas i alla fall att ni som också började skolan idag hade en bra första dag. Och till dom av er som inte känner att ni hade en bra dag, till exempel första dagen på gymnasiet, tro mig det blir bättre. Mina första dagar på gymnasiet var hemska men efter bara en vecka trivdes jag jättebra (bytte ju i och för sig både skola och linje då så det kanske inte är bästa exemplet haha). 
Har inga bilder från idag så istället får ni en bild från en middag i helgen.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback