Karl Oskar

Igår på morgonen lämnade jag och Max Öland och tog tåget hem till Växjö för att gå på Karl Oskar dagarna. Det är som en liten festival här i Växjö. Först möttes jag, Annie, Lois och Sofia upp hos mig och var här en stund. Vi snackade, åt tacos och hade jättemysigt. Vid halv nio gick vi ner till stan och till KO-dagarna. Vi åkte lite karuseller, gick runt på stan, käkade på Mc Donalds med mera. Vi hade i alla fall en riktigt rolig kväll!
 
Idag vaknade jag vid elva eftersom jag kom hem ganska sent. Så jag gick upp, åt frukost och sen gick jag ut och solade. Väret är såå fint idag så det var asnice. Det är fortfarande fint men jag har gått in för jag vill inte bränna mig. Så nu sitter jag och kollar lite på New Girl, kram på er.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Viktor Karlsson

Hej!
Vi är fyra studenter som studerar Interaktiva medier och Webbteknologi på Linneuniversitetet i Växjö. Vi håller på med ett projekt där vi skapar en webbplats, och denna webbplats ska handla om en turistguide för tyska utbytesstudenter.
Vårt syfte med webbplatsen är att våra användare ska kunna läsa kortfattat om vad olika aktiviteter och evenemang handlar om. Jag sökte runt på google för att hitta bilder till Karl-Oskar dagarna, och såg denna och gick vidare till din blogg. Jag undra om det är okej om vi använder en bild av dessa för att ha på vår webbplats? Inte bild av era ansikten utan på tivolit. Det hade varit fantastiskt om detta är möjligt.

Med vänlig hälsning,
Viktor Karlsson

Svar: Hej! Ange gärna var ifrån ni har tagit bilden, men det är absolut helt okej! Lycka till med er webbplats :)
Anna Ahvenainen

2016-05-17 @ 13:10:18

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback