Middag hos Ingemarsson

Idag (egentligen igår eftersom klockan är över 00) har jag haft fullt upp hela dagen. Direkt när jag vaknat och gjort mig i ordning cyklade jag hem till Annie och Lois för att sen bege oss till Grand. Jag kom hem med två nagellack som var väldigt välbehövliga. Efter det hann jag bara snabbt hem och byta om och efter det cyklade jag och min familj hem till familjen Ingemarsson tillsammans med Stenbergs. Vi solade, spelade volleyboll i poolen, åt massa god mat och hade det väldigt roligt. Nu har vi precis kommit hem och jag ska snart sussa.
 
Imorgon ska ajg till tandläkaren på morgonen och sen ska jag och min familj till Öland. Kalle ska spela cup där så vi ska med och kolla typ. Jag och Max kommer dock åka hem på lördag morgon för vi vill gå på Karl Oskar-dagarna i helgen. Jaja, vi hörs mer imorgon kväll på Öland. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback