Egna karameller

Idag vid tretiden åkte jag hem till Annie och Lois. Vi provade att göra egna karameller vilket var väldigt. Vi gjorde lite olika smaker som polkagris, äpple, choklad, apelsin och lite annat. Det var lite kaos i början haha, men det blev bättre än förväntan i slutändan i alla fall. Totalt gjord vi typ fem satser (varje mak var en halv sats) så det blev väldigt mycket haha, men vi ville prova så många smaker som möjligt. Förutom det så chillade vi lite, åt mat och annat mysigt. Nu har jag precis kommit hem och tänkte ta och städa mitt rum och jag pallar det haha. Hoppas ni haft en bra dag allihopa. 
Alla bilder är tagna av Lois, hon agerade lite fotograf haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback