Jullov

Nu är det äntligen julllov och ingen är gladare än jag! Det känns så himla skönt att inte behöva plugga på tre veckor, lovet kunde inte kommit lägligare. Skoldagen igår bestod bara av lite fika och julquiz med klassen vilket var mysigt. Sen tog jag och mina kompisar bussen hem till Julia för att fira in lovet tillsammans. Vi fick även äntligen träffa Lina igen efter två veckor (hon har opererats och därför inte kunnat vara si skolan) så det var superkul ♥
 
Lyckades dock glömma min mobil i skolan så några bilder från kvällen får ni tyvärr inte se. Men idag när jag gjort mig klar så mötte jag upp Elias för att hämta mobilen (han hittade den på skolan, men då var jag redan på bussen hem till Julia i Lessebo) så den är åtefunnen nu haha. Jag hade trots det är mycket lyckad start på jullovet igår! 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback