Springrunda och stan

Idag hade vi en ganska vanlig skoldag, vi fick tillbaka geografiprovet som gick betydligt bättre än förväntat så det känns jätteskönt. Någon mindre kul är att jag har dragit på mig världens hosta de senaste dagarna vilket är lite jobbigt. Dessuto har jag lite träningsverk i magen från gymmet igår så när jag hostar gör även det ont haha. 
 
I alla fall, efter skolan var jag ute och sprang en runda och sen cyklade jag med Kalle till stan för han skulle klippa sig. Under tiden fixade jag mina MBMJ-örhängen som gick sönder imorse. Själva piggen man sätter i hålet bara gick av på mitten haha. Jag fick ett par nya i alla fall så det var schysst. När jag kom hem pluggade jag lite biologi, åt kvällsmat och nu tänkte jag bara slappa lite. Ikväll är det ju även final i PH, jag hejar på Josefine och Mos så hoppas dom vinner haha.  


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback