Alla Hjärtans dag

Idag är det Alla Hjärtans Dag. Denna omtalade dag. Jag skulle säga att jag är ganska neutralt inställd till denna dagen. Jag är ju inte tillsammans med någon och alla hjärstans dag har aldrig varit en särskilt speciellt högtid för mig. Jag har bytt presenter med familj/vänner några gåner och typ ätit choklad haha. Men man måste ju inte ha en partner för att fira det, man kan ju fira med vänner, familj eller andra människor i sin närhet som man älskar. Sen är det ju självklart att man ska vara kärleksfull varje dag, men jag tycker de är fint att det är en dag som är extra liksom. Så jag hoppas att ni alla idag visar lite extra mycket kärlek till de perspner som är viktiga i erat liv ♥


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback