Kvällsinlägg

Nu blir detta ett lite senare inlägg. Jag gillar inte att blogga efter åtta typ egentligen, vet inte varför haha. Men i alla fall. Idag i skolan hände inget speciellt, vi hade livräddningsövningar på idrotten vilket alltid är lika komiskt. Jag kan verkligen inte hålla mig för skratt när jag ska spela medbetslös så det slutar alltid med att jag och mina kompisar ligger och garvar typ haha. 
 
Efter skolan åkte jag till stan lite snabbt och sen cyklade jag hem igen. Då pluggade jag pluggade jag till biologiprovet och kollade på några avsnitt av Friens. Sen kom Sofie hit och åt middag med oss, vi åt pannkakor vilket var jättegott. Nu har jag precis duschat och ska kolla på lite HIMYM, god natt!
Har lite bildbrist just nu så ni får en bild från Kambodja, saknar detta. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback