Max födelsedag

Hej på er! Idag gjorde vi som sagt samhällsprovet, det är verkligen så himla skönt att ha det gjort. Det gick bra trot jag, fick dock inte med riktigt allt jag ville på diskussionsfrågorna för man hade ett begränsat antal rader och jag har en tendens att skriva ganska mycket på större frågor. Men jag hoppas det gick bra i alla fall. Förutom provet så var det en helt vanlig skoldag, vi kollade på en dokumentär på svenskan så vi slapp jobba så det var nice haha. 
 
Som ni ser i rubriken så fyller min bror Max 14 år idag! Grattis brorsan, du är bäst! ♥ Så på vi firade honom på morgonen och gav presenter osv, och sen åt vi entrecote och potatisrösti till efterätt som han hade önskat. Efter det kollade vi lite på TV och åt pannkakstårta med glass. Så grattis igen Maxbrax, hoppas du hade en jättebra dag! 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback