Mello ikväll

Glad Lördag på er! Okej det där var typ det fulaste jag skrivit haha. Anyways, gårkvällen blev lyckad. Vi fick som sagt gäster och vid sjutiden köpte vi hem pizza och thaimat som vi åt tillsammans. Efter det så umgicks vi mest typ. När alla gått utom Sofie så kollade vi på Johans Glans stand-upp show. Har sett den flera gånger men den är fortfarande lika rolig!
 
Idag vaknade jag lite innan tio och efter jag ätit frukost åkte jag, mamma och Sofie till Grand. Vi fikade på Food Corner och jag åt världens godaste peanut-brownie. Helt seriöst den var såå jäkla god! Jag köpte dock inget där, behövde inget speciellt och hittade inget jag ville ha. Ikväll ska jag hem till Annie och Lois. Vi ska käka tillsammans och senm kolla på Melodifestivalen som börjar ikväll. Så det ska bli jätteroligt! 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback