Söndagsångest

God kväll på er! Imorgon börjar skolan igen, usch vad jag verkligen inte vill det. Jag har inget emot skolan egentligen men just nu orkar jag verkligen inte. Vi har två prov denna veckan som jag knappt pluggat någonting till som jag har pluggångest över. Sen orkar jag inte stiga upp så jäkla tidigt varje dag och jag vill ha lov och jag vill vara kvar i Trysil. Trots detta har min dag varit väldigt bra. På morgonen satt jag lite vid datorn, städade lite och sen bakade jag semlor. Dock lyckades jag bränna hälften av dom så det blev inte så många haha. 
 
Efter det åkte jag hem till Annie och Lois. Har ju inte träffat dom på över en vecka så det var superkul att ses! Vi var hemma hos dom och slappade mest. Vi åt tårta, snackade, kollade på Friends och lite annat. Jag fick även våfflor till kvällsmat där vilket var jättegott! Jag kom hem för typ en timme sen och har precis duschat. Nu ska jag sitta i sängen med datorn en stund och sen ska jag sova. Vi hörs mer imorgon!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback