Superbra gårdag

Good morning sunshines! Min gårdag var superbra! Vid halv ett ungefär så kom mina kompisar hit och då gick vi direkt till tomtabacken för att åka pulka. Vi sög verkligen och ramlade varje jävla gång haha. Sen fikade vi också, vi hade massa gott med oss! Fikat ledde sen till ett snöbollskrig där jag ägde, fast nej haha. Efter det gick vi hem till mig igen och kollade på film. Vi la massa kuddar och filtar i sängen och så såg vi Harry Potter, så mysigt!
 
På kvällen åkte vi som sagt hem till våra kompisar på middag. Det var flera andra familjer där också så det var superkul! Vi åt jättegod mat, kollade på hockey och så vidare. Lakers vann förövrigt med 1-6 vilket var himla bra haha. Vi kom hem lite efetr halv tolv och då kollade jag lite på Freinds och sen somnade jag. Idag kanske vi ska åka till Hanaslöv och åka skidor, jag har inte bestämt om jag ska med så vi får se. Ha en bra dag!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback