Trysil dag 4 - Afterski

Detta skrevs den 17 feb kl. 22.17
 
Hej igen allihopa! Idag började vi med Högegga igen, och vi var ute direkt när liftarna öppnade. Som ni kanske märkt så är Högegga vårt favoritområde här. Idag på eftermiddagen så snöade det en del vilket inte är så nice. Vädret måste inte vara soligt eller varmt, men om det snöar är det inte så jäkla mysigt haha. Men vi åkte till ungefär halv fyra ändå och på eftermiddagen slutade det snöa så det gjorde inte så mycket.
 
Efter kvällsmaten gick jag, Albin, Kalle, Max, pappa och Johan till en bar på afterski och för att se en hockeymatch. Det vad Lakers mot Frölunda och Lakers vann med 3-0 så det var roligt. Jag passade också på att interneta lite eftersom vi inte har wifi i stugan. Sen drack vi varm choklad, läsk och käkade pommes så det var mysigt. Nu ska jag lyssna på lite ljudbok och sen sova, puss!
Ni kan ignorera att jag ser ut som en mupp på första bilden, men gillade själva bilden så la upp den i alla fall. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback