Ensam hemma

Heej finisar! Igår hade jag en väldigt lugn dag. Skulle egentligen åkt till Eslöv med min familj för att hälsa på några familjevänner. Jag valde dock att stanna hemma istället. Så jag var hemma själv hela dagen plus typ halva dagen idag vilket har varit superskönt! Något mindre skönt var att jag gick till afärren i slasket för att handla godis. Det var så jävla blött och min Ugg's är fortfarande inte torra. Så efter det lämnade jag inte huset hehe. 
 
Idag har jag inte heller gjort så mycket, jag vaknade runt klockan tio och då gjorde jag frukost. Sen kollade jag på HIMYM och lite annat på youtube. Jag lagade även nudlar med kycklingbuljong till lunch. Så avancerat haha. Jag har också börjat på en fotobok igen, denna gången om resor 2014. Har dock inte kommit så långt för jag är sån jäkla perfektionist när det kommer till sådant så det tar fett lång tid haha.
Vi kan låtsas att det är såhär vitt och fint ute just nu och att all snö inte alls har försvunnit, okej?


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback