Föreläsningar + historieläxa

Heej på er! Idag började vi skoldagen i konserthuset. Det var flera olika föreläsningar där som handlade om entreprenörskap och UF-företag. Meningen var att inspirera oss till att i tvåan välja just entrepenörkskap och då starta ett UF-företag. Jag vet dock inte riktigt om det är min grej, men vi får väl se. Det är ju inte obligatoriskt för mig efterosm jag går samhäll. I alla fall, det slutade vid 11 och då gick jag och mina vänner och åt lunch på Spice and Rice vilket var jättegott. Dock hade den tanken slagit ungefär halva skolan så det var en jävla tur att vi hittade ett bord där alla sex kunde få plats haha. 
 
När jag kom hem från skolan åt jag mellis och sen satt jag lite vid datorn. Efter kvällsmaten gjorde jag en historieläxa som ska lämnas in imorgon. Det är så skönt att ha den klar för jag hade lite halt ångest över det haha. Jag fattade verkligen inte ett jävla skit av varken frågeställningen eller texterna vi skulle utgå ifrån. Så jag bad pappa och hjälp och så gick vi igenom texterna tillsammans och skrev några få punkter och sånt. Så det var jättebra annars hade jag fan aldrig klarat den där jävla uppgiften. Jag vet att pappa läser detta så tack för hjälpen haha ♥
Två bilder från lunchen idag älskar Idas min på första bilden haha.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback