Gårdagen

Hej på er! Igår efter lunch träffade jag Lois, som jag nämnde att vi kanske skulle. Först bakade vi (skulle vi?). Vi gjorde jättegoda småkakor med vitchoklad och pekannötter. Sen kollade vi på HIMYM och Friends. Jag har precis börjat kolla på Friends och det är faktiskt bra. Inget kommer dock att slå HIMYM, världen bästa serie utanm tvekan. Har dock sett igenom hela typ tre gånger så tänkte att det var kul med något annat. I alla fall, sern gjorde vi kvällsmat och bara skappade. Så det var supermysigt!
 
Idag är jag hemma själv större delen av dagen vilket är jätteskönt! Jag ska mest bara slappa. Borde dock städa mitt rum men vi får se om jag orkar. Måste också göra klart en lite läxa tills imorgon, det är dock bara två frågor och dom är enkla, så det går snabbt. Men jaja, vi hörs!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback