Min gårdag

God morgon på er! Förlåt för att jag inte bloggade igår. Jag har inte jättemycket blogglust just nu och dessutom gör jag inte så mycket på dagarna. Igår slappade jag först lite på morgonen och sen bakade jag en tårta. Jag gjorde en chokladkaka med kolakräm på. Vi skulle ha den till kvällen för då skulle vi på middag hos mormor och morfar tillsammans med Jens för att fira att mormor och morfar varit gifta i 50 år. Så det var jättemysigt! Dock råkade Rambo (deras hund) äta en del av chokladtårtan vilket inte var så himla lyckat eftersom hundar inte tål choklad. Men det gick nog bra tror jag, han fick inte i sig så mycket. Vi kom hem vid tiotiden och då kollade jag på HIMYM och sen somnade jag. Kram på er, ska försöka bli lite bättre med uppdateringen.
Denna gjorde jag, fast lite annan dekoration fast med chokladfingrar runt kanterna. (bild från google)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback