Ny vecka, bättre uppdatering

Hej på er och ledsen för uteblivet uppdatering under helgen. Jag har väldigt dålig inspiration och knappt någon blogglust just nu så jag tog en paus nu över helgen. Men nu är det nya vecka och jag är tillbaka! Ska försöka fixa i alla fall ett inlägg per dag. Anyways, i helgen har jag helt ärligt inte gjort så mycket. Slappat, powerwalkat, käkat godis, kollat på film och så vidare.
 
Idag slutade vi skolan halv fyra vilket är vår senaste dag. När jag kom hem så fixade jag en labbrabbort till naturkunskapen som ska lämnas in imorgon. Så nu är den helt klar vilket är superskönt. Har dock engelskaglosor också till imorgon men dom ska jag göra senare. Just nu är jag hemma själv så jag sitter i vardagsrummet med musik på högsta volym i min nya fina rosa högtalare haha. Kram på er finisar, ska försöka bättra mig med uppdateringen.
Det kom förresten väldigt mycket snö inatt, fick en liten chock när jag vaknade och allt utanför mitt föbster var helt vitt. Men så himla mysigt!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback