Tillbaka i Sverige

Hello Sweden! Nu är vi hemma igen. Känns på ett sätt lite skönt, men samtidigt så hatar jag detta vädret och jag vet att jag om typ två dagar kommer sitta och längta tillbaka till denna underbara resa. Vi åkte i alla fall igår natt och kom fram idag vid tolvtiden. Vi tjänade ju sex timmar på grund av tidsillnaden vilket är skönt. Dock är jag ganska jetlaggad och har dessutom inte sovit så mycket i natt så jag är väldigt trött just nu. I mitt huvud är kockan liksom tio på kvällen just nu.
 
I alla fall, sen vi kom hem har vi träffat våra grannar lite, packat upp och nu sitter jag och slappar framför datorn. Planerar inte att göra något annat är det idag haha, förutom att duscha. Imorgon ska jag försöka ta och fota min shopping och lägga upp, kommer inte orka göra det idag. Sen lite senare idag kommer det även upp ett stooort collage med bilder från 2014, kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback