Göteborg imorgon

Nu har Engla blivit hämtad igen och jag har precis städat lite på mitt rum. Resten av kvällen tänkte jag bara slappa lite samt äta godis haha. Jag måste även packa för imorgon åker jag och min familj till Göteborg. Min lillebror Max ska spela Gothia Cup så vi ska dit och titta. Annie och Lois kommer även upp några dagar så då ska vi hänga lite i Göteborg vilket ska bli superkul. Har varit i Göteborg flera gånger men oftast bara på Liseberg och har alltså knappt sett själva stan. Om det går bra för Max lag i cupen så stannar vi till på lördag, alltså sex dagar totalt. Men jag kommer ta med mig min dator så det kommer uppdatering därifrån.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback