Hemma från sommarstugan

Idag har det varit sjukt varmt i sommarstugan, så på flrmiddagen solade jag och badade på bryggan. Även idag åkte vi ut på båten efter lunch. Denna gången gick vi dock inte i land någonstans utan vi la ankare ute på havet och badade direkt från båten. Det var mysigt och såå skönt att bada för vi höll på att dör av värme haha. Efter båtturen slappade vi lite och efter kvällsmaten åkte vi tillbaka till Växjö igen. Nu har vi ganska precis kommit hem (okej nej, min skoldator som jag använder var så fucking seg så det tog typ en jäkla timme att starta photoshop och redigera bilderna till detta inlägget) och jag tänkte kolla på lite youtube-videos jag missat under helgen. Hoppas ni haft det bra, kram.
Tre bilder från idag, om ni undrar vad jag har för märken på benen så är det från handduken när jag låg och solade haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback