It's my birthdayyy

Idag är det ju min födelsedag, så jag blev väkt på sängen med presenter och en jätegod chokladbakelse. Efter det gick vi till stranden, sen surfade vi och efter det gick vi tillbaka till stranden och var där resten av dagen. Typ exakt som igår alltså haha. På kvällen gick vi ut och åt på en restaurang som jag valt för att fira mig lite mer. Vi tog lite olika förätter, sen åt jag räkor och en stor glass till efterrätt. Allt var jättegott och nu är jag så mätt haha. Jag hade i alla fall en superbra födelsedag! Imorgon ska vi åka över till Spanien till en stad som heter San Sebastián. Jag vet inte exakt vad vi ska göra där men jag hoppas vi ska bada lite för det ser så fint ut. Hoppas ni haft en bra dag, god natt.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Jens

Hej Anna
Haft en jättebra dag med god mat och bra musik. Kul att du fick en härlig födelsedag.
Jens



2015-07-25 @ 01:13:43

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback