Liseberg dag 2

Idag tidigt på morgonen åkte Annie och Lois hem. Vi har verkligen haft jätteroliga dagar här i Göteborg och det var superkul att dom kunde komma hit. Idag var i alla fall jag och min familj (utom Max) på Liseberg, så det blev andra dagen i rad för mig, yeyy haha. Vi köpte ett åkband för hela Gothia-veckan så man får ju passa på. Det var i alla fall jättekul! Vi åt lunch på en jättemysig fiskrestaurang, jag år räkor och surdegsbröd och det var så gott.
 
Vid sextiden lämnade vi Liseberg och åkte hem till mammas och pappas kompisar på middag. Vi åt grillat som var jättegott, och sen satt vi väl mest och pratade typ. Men det var trevligt i alla fall. Nu har vi precis kommit tillbaka till stugan och jag ska ta och duscha, vi hörs imorgon. 
Två bilder från lunchen på Liseberg. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback