Hatar vädret

Idag började jag dagen med muntligt nationella prov i matte. Det gick ganska bra hoppas jag, jag hamnade i en bra grupp så det var lugnt. Lite senare hade jag, Annie och Lois vår engelskaredovisning, det gick helt okej. Så nu är typ allt i skolan klart och jag har tagit mantalt sommarlov nu. Dock visar inte vädret någon jävla sommarkänsla alls. Det är förfan 2 juni och det är 11 grader och regn ute. Mamma läste att detta har varit den kallaste våren i Sverige sen runt 1860, och det förvånar mig inte för fyfan vilken kass jävla vår vi haft i år. Oj nu blev jag lite upprörd här haha, men jag orkar inte mer höstväder. Snälla bara ge mig sommar tack.
Dessa tre bilderna la jag upp i slutet av maj förra året. Jag blir så deppig när jag tittar ut genom fönstret idag och endast ser grå himmel och regn. Nej usch idag gillar jag inte Sverige. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback