Klassdag på Evedal

Idag hade vi ju som jag nämnt klassdag på Evedal. Vi cyklade dit hela gänget vid halv tio och det första vi gjorde var att gå en liten tipsrunda. Sen körde vi dunkgömme hela klassen och efter det badade Annie, Lois och Ida. Vid tolvtiden grillade vi korv och marshmallows till lunch vilket var jättegott. Efter det körde vi lite fler tävlingar, bland annat Så ska det låta-inspirerade musiktävlingar. Mitt lag var seriöst grymt på det, dock inte min förtjänst kanske men i alla fall haha. Det var i alla fall en väldigt rolig dag, dessutom var det skitfint väder också!
 
Vi två cyklade vi tillbaka och eftet en liten stund kom Annie och Lois hem till mig. Vi bakade chocolate chips som vi ska ta med till skolasvlutningen på fredag. Alla ska ta med sig någont fika och så ska vi ha knytkalas typ med klassen innan själva avslutningen. När vi bakat klart kollade vi på Friends samt var ute lite i det fina vädret. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback