Middag med Ingemarssons

God kväll allihopa! Idag var det andra dagen på jobbet och den var ganska lik gårdagen. Det jag gör är ju mest att leka med barnen, klä på dom ytterkläder, trösta dom när dom blir ledsna och så vidare. När barnen sover middag brukar jag hjälpa till med annat, som idag så laminerade jag + klippte ut namnskyltar och lite sånt. Jag trivs i alal fall väldigt bra. 
 
Efter jobbet slappade jag lite och sedan vid sextiden åkte jag och mina familj hem till familjen Ingemarsson på middag. Det var jätteroligt och det är alltid trevligt att träffa dom. Vi åt middag, pratade, badade i deras pool och lite annat mysigt. Det blev dock inte så sent som det brukar eftersom både jag och mamma och eventuellt Max ska jobba imorgon. Vi kom precis hem och jag ska bara kolla lite på youtube innan jag ska sova. Hoppas ni haft en bra dag. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback