Möblerat om hemma

Idag var det dags för sommarjobb igen, dock missade jag bussen på morgonen (fast det var inte mitt fel då bussen var tidig) så det var lite fail. Men mamma var hemma så hon skjutsade mig. Efter det gick jobbet bra, jobbar bara från nio till ett nu istället för två och tiden går väldigt snabbt.
 
Efter jobbet har jag hjälpt till att fixa lite hemma i huset. Max har bytt rum till nedervåningen, Kalle har flyttat upp till Max gamla rum på övervåningen och Kalles gamla rum på mellanvåningen ska bli kontor typ. Så vi har burit massa möbler och sånt. Jag hoppas vi kan åka till IKEA snart för jag behöver lite nya saker till mitt rum också.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback