Skolavslutning imorgon

Hej allihopa! Idag var jag ledig från skolan då alla våra lektioner blev inställda, så det var jätteskönt. Jag vakande vid nio och efter lite frukost och ett avsnitt av Gossip Girl gick jag ut och solade. Det har varit sååå fint väder idag! Vid sextiden cyklade jag och min familj till vår kompis Matildas studentmottagning. Det var jättemysigt och de hade fixat väldigt fint med supergod mat och efterrätt.
 
Imorgon har jag skolavslutning! Det känns helt sinnessjukt att det har gått ett helt år sedan jag slutade nian. Usch den skolavslutningen var så himla sorglig. Jag var så ledsen över att lämna högstadiet och min älskade klass, som jag fortfarande saknar väldigt mycket. I vilket fall som helst så ska det bli otroligt skönt med en skolavslutning endast fylld med glädje och lycka över att sommarlovet äntligen är här. Jag är så extremt jävla taggad!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback