Sofia och Lois

Förlåt för att typ alla mina inlägg den senaste tiden kommer upp sent på kvällarna men jag gör masa annat på dagarna och har då inte tid att blogga. Idag jobbade jag som vanligt från 9 till 14 och när jag kom hem så fixade jag lite saker och sedan kom Lois och Sofia hit. Jag hade inte träffat Soffan på sååå länge så det var superkul! Vi satt typ och pratade vilket var mysigt. Sen åt vi kvällsmat här, och efter det chillade vi med lite musik, mer prat och chips typ. Dom gick hem vid nio ungefär och efter det umgicks jag lite med våra grannar som var här. Jag har i alla fall haft en vldigt bra dag och jag hoppas ni också hade det. 
Två ytterst charmiga bilder som jag och Lois tog innan Sofian hunnit komma. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback