Sommarlov

Nu fan är det sommarlov! Det känns så sjukt och jag kan typ inte ens förstå att jag faktiskt är ledig. Dock börjar jag mitt sommarjobb på måndag och ska jobba de kommande tre veckorna så jag har inte riktigt lov ännu. Men i alla fall, idag gick jag upp vid åtta och fixade mig och så vidare inför avslutningen. Sen möttes klassen upp på skolan för lite fika och sånt. Efter det begav vi oss mot Domkyrkan där själva avslutningen var. Det bjöds på musik från estetarna, tal från rektorn (tror jag) och så vidare. 
 
När den var klar tog jag och mina vänner lite foton och sen åt vi lunch/fikade på Coretto vilket var jättemysigt. Efter det följde jag med Annie och Lois hem och vi tillbringade resten av kvällen tillsammans. Vi gick lite på stan, snackade och sen fixade vi middag. Vi gjorde jättegoda fördrinkar, sen åt vi tacos och till efterrätt gjorde vi en hallonpaj med glass. Jag kom hem ganska nyligen och ska snart sätta igång någon serie. Jag har i alla fall haft en superbra start på lovet, alltså fatta, det är faktiskt SOMMARLOV!
Blandade mobilbidler från idag. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback