Studentmottagning

Förlåt för lite halvseg uppdatering de senaste två dagarna. Idag hade vi en fett ovärd skoldag då vi inte gjorde ett skit men var ändå tvungna att gå på alla lektioner. Vi tömde i alla fall ut skåpen idag och jag hade sjuuukt mycket skräp och lösa papper i mitt, vilket är en av anldningarna till att jag aldrig hittar mina saker i skåpet hehe.
 
Efter skolan åt jag mellis och sen kollade jag lite på youtube. Efter kvällsmaten duschade jag och fixade till mig lite inför att gå på vår granne Moas studentmottagning. Alexander var där också vilekt var jättekul. Så han och jag ägnade större delen av kvällen åt att sitta och snacka med varandra då ingen av oss var så värst intresserade att prata med de vuxna haha. Men vi hade i alla fall väldigt roligt så det var nice.  
 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback