10 mars

God kväll bloggisen! Hur har er dag varit? Min har varit bra, vi gjorde inget speciellt i skolan. Efter första lektionen hade vi en håltimme som jag och mina vänner tänkte plugga på, men det sket sig ganska rejält haha. Vi har dessutom ganska lite denna veckan så ingen orkade riktigt. 
 
När jag kom hem från skolan åt jag först mellis, det är helt sjukt vad hungrig jag är när jag kommer hem från skolan. Jag gillar Katedral men maten är fan ingen höjdare hehe. Eller vissa saker är riktigt gott, och det var ganska gott idag men jag är åndå alltid ashungrig när jag kommer hem.Anyways, efter det följde jag med mamma och handlade och sen dess har jag inte gjort så mycket. Förutom att pappa har bokat en resa idag som jag är taggad som fan på! Men mer om det en annan gång, det är ganska länge kvar tills vi åker hehe. Kram på er!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback