Fika på PM och konsert

Hej igen allihopa! Idag åkte jag och mina familj som sagt till stan en runda. Min farbrors fru och min ena kusin är med i en konsert där pengarna går till Barncancerfonden. Så det var den vi var och kollade på. Den var väl helt okej, dock var det inte alls min musiksmak men i alla fall. Innan det fikade vi på PM och jag åt en så himla god chokladkaka med chokladmousse och något mer som smakade hallon. Den var så jäkla god!
 
Jag gick även in på Lexington och provade jackan jag visade i ett collage för någon vecka sen. Tycker den är såå snygg verkligen, men väldigt dyr också tyvärr. Dessutom velar jag lite med vilken färg jag tycker bäst om. Har alltid tänkt att den beige-bruna är snyggast men det kanske är bättre att köra på typ en svart eller marinblå som man inte kommer tröttna på. Men jag får se hur jag gör, om jag ens köper den över huvud taget. Nu har jag babblat alldeles fär länge om en jacka haha, vi hörs imorgon!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback