Första Mars

God morgon bloggisen! Igår slappade jag mest. Vid två ungefär kom Sofie hit så då kollade hon, mamma, Jalle och jag på en deckare samt åt massa chips godis, och läsk. Vi såg första delen (om jag fattat det rätt) av Arne Dahl och den var helt okej. Deckare är dock inte min favoritgenre men det var mysigt i alla fall :) Efter det gjorde jag en historiauppgift och sen kollade jag på HIMYM och Friends.
 
Idag vid fyratiden ska jag och min familj till stan för att kolal på en kör typ. Min farbrors fru är med och sjunger så det är därför vi ska dit. Sen ska vi troligtvis fika och lite sånt också. Idag är det ju förresten första mars. För mig är mars den första vår-månaden, öven om våren i Sverieg inte kommer förrän typ i mitten av april men i alla fall. Nu när sportlovet har varit och jag har gjort alla vintergrejer så längtar jag supermycket efter sommaren och värmen. 
Bild från Kambodja, skulle gärna varit där just nu. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback