Inget plugg idag

Hej på er! Idag var det måndag igen, ny vecka och nya tag. Vi började dagen med sovmorgon och sen en historiaskrivning. Den gick väl helt okej tror jag. Sen efter lunchen var vi ute lite och det var verkligen så himla fint väder! Man kunde gå utan jacka och man frös inte ens. Så det var asnice! 
 
Vi slutade halv fyra och då cyklade jag hem. Just nu sitter jag och lyssnar på lite poddar och redigerar lite bilder. Borde ta och fota mina inköp idag också men om jag känner mig själv rätt så komemr jag inte göra det haha. Jag ska annars bara njuta av hur nice det är att jag inte behöver plugga något alls idag, och knappt resten av veckan heller. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback