Mammas födelsedag

Hej på er! Idag fyller min mamma år! Grattis mamma, jag älskar dig ♥ Vi firade henne inte på mrogonen dock då alla började olika tider. Istället åt vi middag och gav presenter och så vidare då. Nu ska vi snart äta glass med hallon. Det ska bli såå gott haha.
 
I alla fall, skoldagen var ganska vanlig förutom att vi slutade över en timme tidigare på grund av en inställd lektion. Måndag är annars vår senaste dag så det var superskönt! När jag kom hem kollade jag på Gossip Girl samt pluggade lite. När jag skriver att jag pluggar lite, då menar jag verklgen lite. Jag snackar liksom 15 minuter typ. Men jag föredrar att sprida ut plugg till ett prov över en vecka och då pluggar jag typ 15 min per dag förutom den sista dagen så jag pluggar lite mer. Aja, kram på er så hörs vi mer imorgon. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback