Påsklov

Nu äntligen är det påsklov! Som jag har längtat. Idag hade vi sovmorgon och efter lunchen hade vi biologiprov, det gick bra trot jag .Provet handlade om ekologi för er som undrar och det är så himla skönt att ha det gjort! Nu har vi inget mer plugg och jag ska bara njuta hela långa lovet! När jag kom hem från skolan kollade jag på GG och gjorde lite annat smått och gott. Nu har jag och Kalle precis ätit kvällsmat (resten av familjen är inte hemma) och sen ska vi fixa glass och lite annat gott till Let's Dance ikväll.
 
Igår efter skolan följde jag med Annie och Lois hem för att plugga till biologin. Vi kan faktiskt plugga tillsammans utan att tappa fokus helt haha. När vi hade pluggade klart kollade vi på Friends och snackade. Sen handlade jag och Lois kvällsmat och sen åt jag där. Jag kom hem runt klockan tio så därför bloggade jag inget igårkväll. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Amanda Jönsson

Jättefin bild!

Jag vill bara visa ett väldigt viktigt inlägg, jag tvingar dig inte att läsa det men du får väldigt gärna göra det! http://ammieshade.blogg.se/2015/march/dont-forget.html

2015-03-27 @ 20:47:35
URL: http://ammieshade.blogg.se/

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback