Bakat chokadbullar

Hej på er! Idag vaknade jag vid nio och då gick jag upp, åt frukost och sen kollade jag på ett avsnit av Greys Anatomy. Vid halv tolv cyklade jag hem till Annie och Lois. Jag och Lois bakade chokladbullar som blev väldigt goda. Det var typ som kanelbullar fast med hackad choklad i smeten, kakao i fyllningen och smält choklad ovanpå. Så gott! En lite fail grej dock var att vi var tvungna att gå till affären tre gånger på typ en halvtimme på grund av att vi glömde massa saker hela tiden. Det var dessutom samma kassör varje gång så det var lite pin haha. Nu har jag precis kommit hem och vi ska snart äta kvällmat, vi hörs!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback