Big Game

Igår vad jag ju som sagt på bio med min familj. Vi såg en film som hette Big Game. Den var hett okej, inte så mycket handling egentligen men annars vad den ganska spännande faktiskt. Anyways, idag vaknade jag lite efter tio och efter jag ätit frukost städade jag mitt rum och sen målade jag naglarna. Bilder på dom kommer upp imorgon.
 
På tal om i morgon så ska min klass på en liten skolresa till Helsingör. Vi ska gå runt och svara på frågor typ och man får välja grupper själv så det blir roligt tror jag. Bussen går dock från skolan vid sju på morgonen så jag får gå upp jäkligt tidigt, men det är det värt för att slippa en skoldag.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback