Fredagar gillar vi

Hur skönt med helg idag? Idag hade vi bara tre lektioner så det var en ganska lugn skoldag. Jag var dock lite stressad mellan samhälls- och historialektionen för jag hade glömt att göra historialäxan så det slutade med att jag fort som fan fick skriva ihop över en sida text om andra värlskriget på typ 15 minuter hehe.  
 
När jag kom hem från skolan bakade jag oreo cupcakes. Jag har inte smakat på som ännu men dom såg väldigt goda ut. Jag är dock sämst i världen på att spritsa men jag lyckades dölja det med dekorationer haha. Jag har fotat dom så det kommer upp bilder ikväll. Efter det åt jag kvällsmat och nu tänkte jag sätta igång någon serie. Hoppas ni har haft en bra dag. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback