Grand med Annie och Lois

God kväll på er! Idag hände inte något speciellt intressant i skolan. En vanlig dag typ. Vi fick tillbaka de nationella proven i engelska samt ett biologiprov vi gjorde för ett tag sen. Båda gick väldigt bra så jag är nöjd. Efter skolan tog jag, Annie och Lois bussen till Grand. Annie och Lois köpte lite inredningssaker och sen gick vi runt och tittade lite. Jag själv köpte bara två smågrejer så har inget intressant att visa upp.
 
Jag kom hem för två timmar sen och nu har jag precis ätit kvällsmat och pluggat lite. Vi har prov i samhällskunskap på torsdag och jag vill verkligen få bra på det provet då jag vill behålla betyget jag ligger på just nu. Jaja, hoppas ni haft en bra dag. Kram!
Två mobilbilder från en annan gång på Grand, vi kan låtsas att dom är från idag haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback