Många håltimmar

Hej på er! Skoldagen idag har typ bara bestätt av håltimmar vilket har varit väldigt nice. Vi hade först en efter första lektionen som jag och mina kompisar ägnade och att plugga till samhällsprovet. Sen hade vi bara en lektion och efter det en över två timmar lång håltimme så jag och mina vänner gick hem till Annie och Lois och åt lunch där. Det var såå gott! Dock regnade det en hel del när vi skulle tillbaka till skolan så vi fick gå fyra stycken under ett paraply. Det slutade med att vi iprincip gick på varandra för att få plats haha. Annars har jag inget speciellt att berätta, förutom att jag är ledig imorgon för vi har studiedag, wieee! 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback