Massa bakning

Ett stort förlåt för min hemska uppdatering de senaste dagarna. Både i söndagen och gårdagen har mest bestått av bakning haha. Det är Pridevecka här i Växjö denna veckan, jag är själv inte så engegerad men Annie och Lois familj är det vilket innebär att jag och Lois får bidra med bakverk om vi vill, vilket vi utnyttjar till fullo haha. Så vi har gjort cupvakes i pride-färgerna, tryfflar, en fudgetårta och lite annat. 
 
Idag på morgonen gjorde vi de två sista delarna av de nationella proven i engelska, hör- och läsförståelse. Det gick ganska bra tror jag. Efter det hade vi en håltimme som jag utnyttjade genom att göra en del av en historialäxa som ska in på fredag. Jag kom hem för typ en halvtimme sen och funderar på om jag ska plugga lite spanska. Vi har nationella i det imorgon, men jag tror jag har koll på det mesta så jag behöver nog inte plugga till det. 
Det var något fel på kakaon när vi bakade i söndags så den var vit haha. // En supergod jodgubb- och rabarberpaj som Annie gjorde i söndags (inte till Pride).


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback