Norrköping imorgon

Hej på er! Idag hade vi sovmorgon till tjugo i elva vilket var så skönt. På svenskan var vi en teater som några på skolan gjorde som sitt gymnasie. Jag är dock inget fan av den typen av teater, de var bara två spelare och pjäsen var ganska oklar tyckte jag. Dock fattade mina kompisar allting så jag kanske bara är lite trög haha. 
 
Imorgon efter skolan ska jag följa med Lois och hennes mamma till Norrköping. Vi åker direkt efter skolan och är borta hela helgen. Det ska bli jätteroligt! Jag ska ta med mig datorn och jag trot att jag kommer kunna blogga där. Så nu måste jag ta och packa eftesom jag inte hinner fixa det imorgon. Puss!
Två mobilbilder från idag. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback