Samhällsprov

Nu är äntligen samhällsprovet avklarat! Det känns superskönt då det var det sista riktiga provet innan sommmarlovet. Vi har muntligta mattenationella kvar också men det ska jag inte plugga till så det räknas typ inte. I alla fall, samhällsprovet gick ganska bra tror jag. Jag gjorde vet dock att jag har lite fel på en fråga då jag missade en sak som jag kom på efter provet (hate when it happens) men jag hoppas att resten gick bra. Jag kom hem från skolan för typ en timme sen och har hunnit äta mellis och kollat på youtube vilket jag nu tänkte fortsätta med, vi hörs!
I brist på annat så får ni en bild från London i höstas, saknar det väldigt, väldigt mycket. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback