Matteprov igen

Även idag gick jag bara till skolan för att skriva ett prov, andra delen av matteprovet. Jag kände mig extremt ful när jag kom till skolan sjuk, med fettigt hår uppsatt i en tofs (som jag verkligen inte passar i) och i mjukiskläder. Menmen, jag gjorde provet i alla fall och det gick väl ganska bra. Efter det slappade jag bara i sängen, precis som igpr. Nu mår jag mycket bättre så jag har faktiskt både städat mitt rum samt läst i engelskaboken. Imorgon ska jag troligtvis till skolan om jag inte blir sämre. Så ikväll tänkte jag duscha och fräscha till mig lite och sen kolla på PH. 
Haade inegn passande bild så bjuder på en bra låt iatället. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback