Senaste dagarna

Förlåt för min kassa uppdatering de senaste dagarna, men jag har inte haft tid. I torsdags efter skolan gymmade jag med mina kompisar, vi körde rygg och mage och sen lite på löpbandet. Efter det åkte jag hem till Annie och Lois för att plugga till ett geografiprov vi hade igår samt jobba med en samhällsuppsats. Vi pluggade faktiskt större delen av tiden, men vi hann med lite Friends och skratt haha.
 
Igår fick vi sovmorgon som kompensation från i torsdags, så det var superkönt. Efter skolan åkte Annie, Lois, Alexander, Ida, Marcel, Lina och Julia till stan och fikade på PM, det var jättegott som vanligt. Efter det åkte några av oss hem till Ida och spenderade kvällen där. Vi hade jätteroligt så det var en lyckad fredag! 
Två bilder från igår, min outfit och fikat namnam. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback