Weekend

Jag är frisk nu, var i skolan både igår och idag så det känns bra. Förkyldningen är dock kvar men det överlever jag. Anyways, idag efter skolan var jag på stan med Alexander och Julia. Vi fikade på Condeco och sen gick vi i lite affärer. Jag är dock lite halvt pank sen Kina så jag köpte inget, men vi hade det mysigt i alla fall. 
 
När jag kom hem slappade jag lite, åt kvällsmat och pluggade lite psykologi. Inte det roligaste att plugga på en fredagkväll men vi har prov på tisdag och jag hade inte pluggat alls innan så jag känner att jag måste ta tag i det lite haha. Ikväll har jag inga planer faktiskt, känns som det var längesen jag bara var hemma en fredagskväll och vet inte riktigt vad jag tycker om det. Men jaja, får får väl äta chips framför Idol istället haha. 
Min ganska simpla outfit idag, tröja och jeans från Hollister, Jacka från Zara, Skor från New Balance, klocka från MBMJ och Michel Kors-väska. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback