Den förbjudna staden + shopping

Idag har varit en ganska intensiv dag, och dessutom somnade jag klockan fyra imorse så hann inte ova så mycket heller. Så nu (20:35 här) är jag såå trött haha. På morgonen åkte vi till Den förbjudna staden där vi spenderade förmiddagen. Det var ganska fint, även om kultur och historia inte intresserar mig så mycket. Men fint var det, tänkte lägga upp några bilder senare.
 
Efter det åt vi lunch och sen shoppade vi lite. Vi irrade först runt lite hahah men tillslut hittade vi ett jättefint köpcenter med en del bra affärer, tex Hollister, Benefit, Michael Kors osv. När vi shoppat kklart åt vi kvällsmat på en himla god köttrestaurang. Det var så gott att få en fet köttbit efter alla nudlar vi ätit haha. Imorgon ska vi upp jättetidigt för att åka till kinesiska muren så jag ska kolla på gårdagens PH nu och sen sova, kram.
Lite blandade bilder från idag, de från förbjudna staden kommer som sagt upp senare. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback